- Úvod
- Obchodné podmienky
- Platba a dodanie tovaru
1. SPOSOB PLATBY
Zákazník má možnosť vybrať si z nasledovných spôsobov platby :
- Bankový prevod / Vklad na účet - Zákazník na účet Slovenskej sporiteľne č.ú.: 0201613137 / 0900 prevedie alebo vloží sumu v plnej výške hodnoty objednávky (pred vyexpedovaním objednávky).
- V hotovosti pri Dobierke - Zákazník zaplatí za tovar pri prevzatí na pošte/kuriérovi.
2. DODACIE PODMIENKY
Odoslanie (expedovanie) tovaru
Tovar je obvykle odosielaný v priebehu 1-5 dní po obdržaní objednávky v zavislosti na spôsobe platby. V prípade zvolenej platby bankovým prevodom alebo vkladom na účet je tovar odoslaný až po pripísaní celej sumy hodnoty objednávky na náš účet. Ak nie je tovar na sklade, informujeme o tejto situácii Zákazníka a postupujeme podľa dohody s ním. Lehota na dodanie tovaru v zmysle zakona je 30 dní.
Balné
Balné neúčtujeme, bez ohľadu na hodnotu Vašej objednávky či počet objednaných produktov.
Spôsoby doručenia tovaru:
- Expres Kuriér (Slovenská pošta)
Tovar je zaslaný Zákazníkovi kuriérom prostredníctvom Slovenskej pošty. Doba doručenia je v nasledujúci pracovný deň po dni odoslania.
Ak si vyberiete tento spôsob doručenia tovaru, uvádzjte prosím do poznámky čo najpresnejšie miesto doručenia ako aj platný kontakt na mobilný telefón.
K celkovej sume objednávky pripočítavame nasledovné prepravné:
DORUČENIE - EXPRES KURIÉR (SLOVENSKÁ POŠTA):
- 6,90,- € pri objednávke do 30 kg pri platbe na dobierku
- 9,90,-€ pri objednávke od 30 do 50 kg pri platbe na dobierku
- Osobný odber
Nutný pri objednávke nad 50 kg.
Uvedené poštovné podmienky sa vzťahujú pre Slovensko. Odoslanie do zahraničia je možné po dohode so Zákazníkom.
Prevzatie tovaru od prepravcu
Zákazník je povinný prekontrolovať a prevziať zásielku iba ak nie je nijakým spôsobom poškodená. Pokiaľ je doručená zásielka poškodená, nepodpisujete doručovateľovi dodací list, kým za jeho prítomnosti neskontrolujete tovar pod obalom!
V prípade poškodenia výrobku spíšte reklamáciu s doručovateľom a bezodkladne o tejto skutočnosti informujte Prevádzkovateľa. Následne pri riešení reklamácie je Zákazník povinný poskytnúť maximálnu súčinnosť. Nový tovar Vám zašleme spravidla do 7 dní, pokiaľ je na sklade.
Ak zásielka nebola pri preberaní poškodená, a napriek tomu je po arozbalení tovar poškodený (vnútorné deformácie, pukliny spôsobené nadmerným otrasom), ohláste to ihneď (najneskôr na nasledujúci pracovný deň) príslušnému prepravcovi! Neskôr nebude na reklamáciu braný ohľad. Ďalší postup sa riadi reklamačnými podmienkami príslušného prepravcu.